28 Şubat 2016 Pazar

BLOG DÜNYASINA HOŞGELDİMM :)



Merhabalarr :)
   Öncelikle kendimi tanıtmakta fayda buluyorum. Ben Didem.. 22 yaşında çiçeği burnunda bir blogger olarak karşınızdayım. Yarışmaya Aydın'dan katılıyorum. Adnan Menderes Üniversitesi Aydın İktisat Fakültesi Ekonomi ve Finans bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. Geleceğin ekonomist adayıyım yani.. :)
   Bu ilk blog deneyimim olacak şimdiden bir hatam olursa affola.. Gelelim şimdi asıl meselemizeee. Bu kadar blog ve bu kadar blogger varken ben neden bir blog açma gereği duydum ? Eminim aklınızdan geçmiştir bu soru çünkü benim her blog gezintisine çıktığımda aklıma gelen bir sorudur :) 
   İçinde bulunduğumuz hayat şartları insanları yalnızlaştırdı.Bu yalnız insanlardan biri de benim.. Yalnızlığımı sizinle paylaşmak,paylaşıp bir olmak çoğalmak istedim sadece :) Umarım başarılı olabilirim bu benim ilk yazım.. 
   

   BEN HOŞGELDİM ve UMARIM SİZDE HOŞBULURSUNUZ..

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun bloğun canım :)
    Başlangıç için gayet başarılı görünüyor, eminim devamı da güzel gelecek; sabırsızlıkla bekleniyorsun :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum benimm :) takipte kal :)

      Sil