17 Mayıs 2016 Salı

Bir Şampuan Denemesi :) Kerastase Baın Therapiste

Saçlarım konusunda uzun zamandır büyük problemler yaşıyorum. Lise yıllarında büyük bir hezimet sonucu güzelim upuzun saçlarımı küt kestirip daha sonrasında çilek kırmızısına boyattım ve herşey bununla başladı :) Daha sonrasında bir sürü renk denedim tekrar orjinal saç rengim olan koyu kestaneye döndüm üniversitenin ilk yıllarında ise civciv sarısı saçlara sahiptim. Sonrasında ise stres sonucu saçkıran problemi yaşadım ve sarısını zor tutturabildiğim saçlarımı yeniden koyu kestaneye boyatmak zorunda kaldım.. Gerçekten çok üzücüydü. 2 sene doğal saçıma dönmeye çalıştım dayanamadım saçımın asimetrik olan kısmına kızıl,mor gibi renkler attırdım :) sonundada ombre yaptırdım şu an bal köpüğü ombre kullanıyorum :) saçım çok işlem gördüğünden kuaförüm saçımda Olaplex kullandı ve gerçekten söylendiği gibi daha az yıpranmayla açma işlemini gerçekleştirdik. Biraz pahalı bir işlem fakat kesinlikle tavsiye ediyorum :)
Öte yandan saçlarım çok kuru bir yapıya sahip. 10 gün yıkamasam yağlanmamak gibi bir özelliği var :) çoğu kadın bunun çok avantajlı olduğunu düşünebilir fakat işin özü bana çok büyük zorluklar sundu. Saçkıran sebebiyle zayıflayan saç diplerim birde kuruluğun verdiği etkiyle saç derime tutunamayıp 3 kat fazla dökülmeye başladı ve sonuçta kel kalma ihtimaliyle karşı karşıyaydım. Bu zor zamanda yardımıma kuaförüm koştu. Bana önerdiği şampuanı kullanmaya başladım ki asıl konumuz şampuanın saçımda yarattığı etkiydi konu nerelere geldi :D
Kerastase zaten tartışılmaz profesyonel saç bakımında ünlü ve öncü bir marka. Fiyatları normal şampuanlara göre baya pahalı olsada gerçekten saçlarına önem veren bayanların neredeyse 1 numarası diyebilirim. Baın Therapiste ise yoğun yapısıyla saçlarımın yağlanması sağladı.Banyo sonrası dahi kuru olmayan hafif yağlı fakat bunu sadece dokunduğumda benim anlayabildiğim bir durum oluşuyor. Üstelik saçlarımı yumuşacık yapıyor. Kokusu çok iç açıcı değil fakat bakım konusunda tartışmasız başarılı. Fiyatı 80-110 TL arasında değişiyor çok az kullanıldığından yaklaşık 4 ay kullanıma yeterli seviyede büyük boy olan tüp. Sizde saçlarınızın kuruluğundan muzdaripseniz Kerastase Baın Therapiste'i denemenizi tavsiye ediyorum :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder