25 Ekim 2016 Salı

Makyaj Bazı Olarak After Shave Balsam Kullanmaya Başladım :)

Birçok youtubber'ın kullandığı gibi bende traş sonrası balsamı makyaj bazı olarak kullanmaya başladım :) Bendeki Nivea Men After Shave Balsam Orginal-Mild.. Migros'tan 14.90 TL'ye aldım. Kullanmaya başlayalı 2 hafta kadar oldu. Birçok takipçinin aklındaki soru tüylenme,sivilce yapıyormu? şeklindeydi. Bende deneyip yorumlamaya başladım. Makyaj bazı fiyatları gerçekten çok yüksek.. Alternatif olarak böyle bir ürünün keşfedilmiş olmasına gerçekten çok sevindim. Genel anlamda karma bir cilde sahibim ve fondötenin yüzüme tutunması çok zor oluyor. Makyaj bazı hem daha net bitişli bir makyaja sahip olmanızı ve fondötenin yüzünüze iyi tutunmasını sağlıyor. Balsamın içindeki gliserin bu işlem için biçilmiş kaftan :) Uyguladıktan sonra 5 dk kadar bekleyip fondöteni üzerine ıslak süngerle uyguluyorum ve gerçekten mükemmel görünüm elde ediyorum. 2 haftadır kullanıyorum henüz tüylenme yada sivilcelenme sorunu yaşamadım. Gerçi ben ergenlik döneminde dahi toplamda 10-15 sivilce çıkarmış bir insanım. Herkeste değişik reaksiyonlar gösterebileceğini düşünüyorum. Nemlendirici özelliği sayesinde yüzüm bebek gibi pürüzsüz oluyor ve renk eşitsizlikleri daha iyi dengeleniyor. Makyaj bazlarına büyük bütçeler ayırmak istemiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder