25 Ekim 2016 Salı

RİMMEL Lasting Finish Comfort Serum Kullanım Deneyimlerim :)

Rimmel markası Watsons'da satılan bir marka :) Bir kaç ürününü kullanma şansına sahip oldum:) Bugün anlatacağım ürün bu markanın fondöteni. Ben 200 Soft Beıge rengini kullanıyorum. Yapı itibariyle akışkan ve çok mat bir görünüm sağlamıyor. Cildi çok yağlı insanların kullanımında parlama yapabileceğini düşünüyorum. Ben karma bir cilde sahibim ve baz olarak balsamla birlikte kullanıyorum bu ürünü. Fiyatı indirimde 18.90 TL idi :) Watsons ve Gratis indirimlerini takip etmenizi ve kartlarınıda edinmenizi tavsiye ediyorum :) Birçok arkadaşımdan beğeni alan bir ürün oldu kesinlikle doğal duruyor ve kapatıcılığı orta seviyede :) Çok fazla cilt lekesine sahip arkadaşlara tavsiye etmemekle birlikte genel anlamda tavsiye edebileceğim bir ürün :) Sizlerdende kullananlar varsa sizinde yorumlarınızı görmek isterim alt kısma yorum yaparak sizde görüşlerinizi belirtebilirsiniz :) Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder