25 Ekim 2016 Salı

Sevgilim Askere Gidiyoorr :)

En Büyük Asker Bizim Asker deme zamanı yaklaşıyor. Sevdiceğimi önce Ankara'ya sonra da Kıbrıs'a göndereceğiz. Geçenlerde ailesiyle tanıştım Fatih'in. Çok tatlı ve sevecen insanlar. Benim için çok heyecanlı ve güzel bir gündü. Bundan sonrası sanırım daha ciddi durumlar yaşanacak hayatımızda. Daha doğrusu ben öyle hissediyorum :) Hakkımızda hayırlısı olsun. Asker çantası hazırlamaya başladık birlikte. Bir kısmını sevdicek bir kısmını ben hallediyorum. Bir asker çantasında mutlaka bulunması gerekenleri paylaşmak istedim. Belki benim gibi sevgilisinin asker çantasını hazırlamak isteyen arkadaşlar olabilir diye :) Hem heyecanlı hem de hüzünlü bir durum bu.. Neyse duygusallaşmadan konuya gireyim :)

 Öncelikle alışveriş yapmak için mutlaka nerede hangi birlikte askerlik yapacağının belli olmasını bekleyin. Benim sevgilim piyade olacak o yüzden iç çamaşırlarının kesinlikle haki renginde olması gerekiyor. Malum Ankara'yı bilen bilir ayazı mahveder insanı :) Acemilik için Ankara'da 28 gün kadar kalacak Fatih.. Üşümesin diye 3 tane kalın yünlü çorap aldım siyah ve haki renginde yine. Özellikle uzun olmasına dikkat ettim postallardan uzun olması gerekiyormuş çorapların :) Tırnak makası, dikiş seti, ıslak&kuru mendil, nemlendirici, bebek pudrası, mantar kremi, tabanlık&vatka, kilit(küçük boy), terlik, pijama, traş malzemeleri, not kağıdı&kalem, çengelli iğne, askılı cüzdan, çamaşır filesi (Koçtaş'ta satılan tavsiye ediliyor.), içlik, Casio asker kol saati, bot boyası&fırçası, elbise askısı, kulak tıkacı, ağrı kesici ve pastil, boyunluk,bere,eldiven :) Bunlar şimdilik tamamladıklarımız tabiki havlu vb zevke göre götürülebilecek malzemeler eklenebilir. TSK zaten bir çoğunu temin ediyormuş fakat yaşam stansardını yükseltme açısından kendin götürmek daha mantıklı gibi görünüyor. Şimdilik hayırlı tezkereler diyerek yazıma son veriyorum yine bu konuyla ilgili postlar yayınlayacağım :) Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder